30 червня Державна служба України з питань геодезії, картографії та кадастру та Державне агентство з питань електронного урядування України запустили електронну послугу «Замовлення витягу з Державного земельного кадастру». Завдяки запровадженому принципу екстериторіальності громадяни отримають принципово новий рівень сервісу.
Замовлення витягу здійснюється через Публічну кадастрову карту, яка розміщена на офіційному сайті Держгеокадастру. Простий та лаконічний інтерфейс робить послугу доступною навіть для невпевнених користувачів ПК. У систему інтегрована функція он-лайн оплати послуги через сервіс моментальних платежів Liqpay Приватбанку. Банківська комісія при цьому не стягується. Підтвердження про сформовану заявку та повідомлення про готовність документу користувач отримує на свою електрону адресу.
Отримати готовий витяг можна в будь-якому з 660 центрів надання адміністративних послуг по всій Україні. Єдиний документ, який при цьому знадобиться, – посвідчення особи.
У тестовому режимі послуга доступна для земельних ділянок, розташованих в Києві та Київській області. Поступово сервіс буде розширений на всі регіони України.
Вартість послуги з надання витягу з Державного земельного кадастру – 53 гривні. Всі отримані кошти спрямовуються до загального фонду Державного бюджету України.
Пілотний проект як складова кампанії з запровадження електронного урядування в Україні реалізовано за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ Україна), що утримується Урядом Німеччини.
Отримання витягу про земельну ділянку – найпопулярніша послуга в сфері земельних відносин. Щорічно в Україні за заявами громадян видається близько мільйона витягів. З початку 2015 року уже видано 408,7 тис. витягів.
Comments are Closed